October 24, 2010

donG DonG DonG!!!!!

Hohohoho
KENAPA??? ini ingat kat dUa oranG Oppa aku nie????
tiba tiba je huhuhhuhu
Maybe rindu kot nak dengar suara merdu OppA kot LOL!!!
dah puas dah tengok Variety show diorang yang lama lama tu
sekarang nak tengok variety show diorang yang baru lak
tapi tak pernah nak comeback
penat je aku menunggu mu OppA
jhahhahaahhaa

DAESUNG
kenapa aku suka sangat kat deasung oppa??
ramai yang cakap daesung tak hensem..huhuu
tak heran pun,tak pa tak hensem asalkan suara merdu ^^
and lagi satu daesung jenis suka buat kelakar
happy sangat tengok dia dalam variety show
>___<

kalau

ChangMin

aku suka sanagt tengok ketinggian oppa
huhuuu
sebab aku suka lelaki yang tinggi aku pun tak tahu kenapa
padahal aku pendek je
and suara changmin oppa pun merdu gak walaupun tak sehebat jac Malaysian idol :P



No comments:

Post a Comment